http://sairlermaras2.blogspot.com.tr/

20 Temmuz 2014 Pazar

ALİ İHSAN KUYUMCU


Ozan - Ressam
DOĞUMU:   Elbistan’da 1950’de doğdu.

ÖĞRENİMİ: İlk ve orta öğrenimini Elbistan’da yaptı.
ÜNİVERSİTE:   A.Ü. Sosyal Bilimler Bölümünü bitirdi.
GÖREVİ: Değişik illerde devlet memuru olarak görev yaptı.

EDEBİ HAYATI.  Çeşitli gazete ve dergilerde şiir, hikaye ve araştırma yazıları yayımlandı. Resim çalışmalarına ağırlık vererek çalışmalarını değişik yerlerde sergiledi. Masal derlemeleri yaptı.

MEDENİ HALİ:  3 çocuk babası, 2 de torun dedesi. 

ÖLÜMÜ: 2013 Yılında vefat etti. 

ESERLERİ
1.  Yudum Yudum, 
2. Bildiğin Gibi,
3. Gurbet Akşamları,
4. Çizemediğim Resim,
5. Yıldıralem,
6. Elbistan Sokakları,
7. Osman Necati Erginöz Eğitimde 60 Yıl ve Anılar.

............................................................................................

şiiri

çizemediğim resim

Sevgiyi çizmek istedim önce
Renklerin en güzelini buldum
Trenler geldi, gitti, geldi
Hasretlik midir nedir
İçimizdeki sevgiyi özleme dönüştürdü
Üçe böldü beşe böldü sevgimizi
Çizemedim içimdeki sevgiyi

Köprüler çizmek istedim önce
Parasız köprüler buldum
Yeryüzündeki köprüleri düşündüm
Yüreğimizdeki köprüleri aradım
Kimileri köprülerin başını tuttu
Kimileri bomba koyup patlattı
Üçe böldü beşe böldü dostluğumuzu
Çizemedim
İnsanlığa uzanan köprüleri

Yollar çizmek istedim
Sevmenin her yolunu buldum
Kavgalar başladı, bitti, başladı
Geçim derdi sardı düşünceleri 
Yoksulluk mudur yolsuzluk mudur
İçimdeki yolları çıkmaza soktu
Üçe böldü beşe böldü yollarımızı
Çizemedim
Dostluğu giden yolu

Ardından bal eyledim acıyı
Batırdım parmağımı
Bal gibi yedim acıyı.




............................................................................................


Hiç yorum yok: