http://sairlermaras2.blogspot.com.tr/

5 Temmuz 2014 Cumartesi

KANDEMİR KOÇ

MESLEĞİ: Ozan / Eğitimci.

DOĞUMU: Maraş İli,  Göksun İlçesinin Hacıömerli kö­yünde 1952’de doğdu.

İLKOKUL: İlkokulu köyünde,

ORTA-LİSE: Ortaöğrenimini, Göksun Lisesinde tamamladı.

ÜNİVERSİTE: 1979 Yılında, İstanbul Üni­versitesi Edebiyat Fakültesi Felsefe bölümünü bitirdi.

GÖREVİ: Öğretmen olarak görev aldı.

ESERİ: Arayış - 1993.

-------------------------------------------------------
iki şiiri 

VEFAKAR KANATLAR

Üzücü günler yaşandı
O geride bıraktığımız günlerde
Kimi silahlarıyla dağlara sığındı
Kimi kentlerde paralı patronlara

Şükürler olsun bize de
Şiir sahip çıktı
Derin bir soluk aldık 
O vefakar kanatlarında 

------

bana bir kurşun 

Bana bir kurşun 
Bu çirkefliği daha omuzlarımda
Taşımak istemiyorum
ölmek istiyorum


Bana bir kurşun,
Beni içinizden 
En temizi en günahsızı vursun

Benden farksız benden kötü 
Birinin kirli elleriyle 
Ölmek istemiyorum

Beni içinizden 
En temizi 
En günahsızı vursun
Ölmek istiyorum işte
Bana bir kurşun,

-------------------------------------------------------

Hiç yorum yok: