http://sairlermaras2.blogspot.com.tr/

5 Temmuz 2014 Cumartesi

MESUT DEDEOĞLU


MESLEĞİ: Gazeteci-Yazar

DOĞUMU:  Mesut Dedeoğlu, 4 Şubat 1960 yılında Kahramanmaraş'ta doğdu.

ÖĞRENİMİ: İlk ve orta öğrenimini Maraş’ta tamamladı. Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümünü bitirdi.

Serbest ticaret yaptı.

GAZETECİ: Yazıları çeşitli gazete ve dergilerde yayınlandı. Yeni Haber gazetesini çıkarttı.

ÖĞRETİM ÜYESİ: Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesinde öğretim görevlisi olarak çalıştı. 

YAPTIĞI GÖREVLER 

1. SET Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı, 

2. Kahramanmaraş Türk Güreş Vakfı Kurucu Üyesi ve Başkanı, 

3. Türk Güreş Vakfı Genel Merkezi Denetleme Kurulu Başkanı,

4. Ankara Genç İş Adamları Derneği Genel Sekreteri ve Yüksek İstişare Kurulu Başkanı,

5. Ankara Sanayici ve İş Adamları Derneği Yönetim Kurulu Üyesi ve Yüksek Danışma Konseyi Üyesi, 

6. Kahramanmaraşlılar Vakfı Başkanlığı, 

7. Türkiye Görme Engelliler Spor Federasyonu Başkanlığı görevini üstlendi. Aynı Federasyonun Onur Kurulu Başkanlığı, 

8. Dünya Görme Engelliler Spor Birliği (IBSA) Genel Sekreterliği, 

9. Türkiye Milli Paralimpik Komitesi Yönetim Kurulu Üyeliği ve Asbaşkanlığı görevlerinde bulundu.

YABANCI DİLİ: İngilizce biliyor.

VEKİL:  Mesut Dedeoğlu,  TBMM XXIV. Dönem Maraş Milletvekili olarak görev yaptı.

MEDENİ HALİ: Evli ve 3 çocuk babası. 

ESERLERİ 

1. Dünden Bugüne Kahra­manmaraş (1996), 
2. Kahramanmaraş Ekonomisi (1996)’dır.


-------------------------------------------------------

Hiç yorum yok: