http://sairlermaras2.blogspot.com.tr/

25 Eylül 2014 Perşembe

ABDULLAH GÜRBÜZ



DOĞUMU: 1955 Yılında doğdu.

GÖREVİ:  Memur olarak görev yaptı.

HALK ŞİİRİ: Karacaoğlan’ı severek okudu. Halk şairlerinde kendine ilişkin bazı izler aradı, buldu da.

MEDENİ DURUMU:  Evli ve üç oğul babası.

------

ŞİİRİ
------

SİTEMNAME

Ah benim kaderim şu kara yazım
Çileden çileye sokuyor beni
Korlara nisbettir şol gönül özüm
Alevsiz dumansız yakıyor beni

Kahrım var dünyaya kızma ha sakın
Bir garip ölüyor kandiller yakın
El benim ellerim şu işe bakın
Boğazdan bedene sıkıyor beni

Bilmek ki cihanın neyine kandım
Bir kırık yürekle kırk sene yandım
Çarpınır çırpınır onarır sandım
Gönlümün ustası yıkıyor beni

Üzülme garibim bu böyle gider
Mecali olanlar davasın güder
Feleğin elinde olmuşum bider
Tarladan gayrıya ekiyor beni

------------------------------------------------------------------------




Hiç yorum yok: