http://sairlermaras2.blogspot.com.tr/

8 Ekim 2014 Çarşamba

FIRAT DURAK



DOĞUMU: 1955 Yılında Afşin’in Yazıdere Köyünde doğdu.

ÖĞRENİMİ: İlkokulu Köyünde, ortaokulu Afşin’de, liseyi Maraş’ta bitirdi.

GÖREVİ VE YAPTIKLARI
1.   1978 Yılında Afşin İmam Hatip Lisesinde memuriyete başladı.
2.   Maraş İl Milli Eğitim müdürlüğünde, Afşin İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerinde çalıştı.
------

ŞİİRİ
------

AFŞİN’İN GÜLÜ

Senden ayrı kalınca her şey gönlümden silindi
Yüzün gece rüyamda gündüz hayalimde gezindi
Sen yanımda olunca tüm ağrılarım dinerdi
Şimdi nerelerdesin sen Afşin’in gülü

Her an seninle oturup seninle kalksam
Ölmeden gül yüzüne bir daha baksam
Mübarek nurunla sinemi yaksam
Şimdi nerelerdesin sen Afşin’in gülü

Sana kavuşmak için ömrüm gelip geçecek
Hicranla yanan gönlüm durmadan inleyecek
İnleyip en taze hislerle gelmeni bekleyecek
Şimdi nerelerdesin sen Afşin’in gülü

Ey kupkuru gönlümü cennete çeviren gül
Sen has bahçenin gülüsün ben dertli bülbül
Gel o bayıltan kokunla gönlüme dökül
Şimdi nerelerdesin sen Afşin’in gülü

Deli olacağım bu gül Yusuf Hafız’dır
Ne kadar mehdin eylesem yine de azdır
Dost dosta küser mi senin ki nazdır
Şimdi nerelerdesin sen Afşin’in gülü

Durak’ım her yerde seni sorup aradım
Hasretinle ah çekip dertlere kardım
Son demdeyim artık ölmeye vardım
Şimdi nerelerdesin sen Afşin’in gülü

Hiç yorum yok: