http://sairlermaras2.blogspot.com.tr/

12 Ekim 2014 Pazar

İRFANİ (İRFAN GÜNDOĞAN)



DOĞUMU:1961 Yılında Afşin-Büyüktatlar kasabasında doğdu.

ÖĞRENİMİ: İlkokulu ve ortaokulu Büyüktatlar’da, Liseyi, ilerleyen yıllarda dışardan bitirdi.

GÖREVİ VE YAPTIKLARI: Elbistan Milli Eğitim Müdürlüğü kadrosunda görev yapıyor.

ESERİ: TUTULDUM isimli bir kitabı var.

------

ŞİİRİ
------


ŞÜKREYLE ALLAH’IN
VERDİKLERİNE

Müslüman kardeşim “fakirim” deme
Şükreyle Allah’ın verdiklerine
Helal lokma ara haramı yeme
Şükreyle Allah’ın verdiklerine

Doğru ol dürüst ol söyleme yalan
Eğer Müslümansan düşünme plan
Kötülükle var mı muradın alan
Şükreyle Allah’ın verdiklerine

Meyvesiz diye fidanı sökme
İyilik yerine kötülük ekme
Elin varlığına gözünü dikme
Şükreyle Allah’ın verdiklerine

Arar bulamazsın hasırı çulu
Bir gün unutursun parayı pulu
İslam’a yönelip tut doğru yolu
Şükreyle Allah’ın verdiklerine

Hâşâ! Karışılmaz HAKKIN işine
Hayaller kurarsın peşi peşine
İrfani’mi toprak çeker döşüne
Şükreyle Allah’ın verdiklerine

İrfan Gündoğan

------

İrfani,
Okuyacağınız şiiri, Büyüktatlar
Ozanlarına yazmıştır.

Senin yolun çatal kayadan aşar
Koyunlar meleşir kuzular koşar
Bütün anılarım hep sende yaşar
Geçen günlerine ağlar İrfani

Saza dokanırdı Hıdır Karani
İsmail Ceren’im nerede hani
Ahiret bakidir insanlar fani
Gözleriyin yaşı çağlar İrfani

Bektaş Kara senin sesin özledim
İmam bayır gelir diye gözledim
Bu hasrete çizgi çektim düzledim
Burnuma kokuyor dağlar İrfani

Mustafa Kızıl’ın sesi bir başka
Yusuf Köse sazla gelirdi aşka
Padişah olsam da çıkmazdım köşke
Gönlünü Allah'a bağlar İrfani

Garip Ömer’im de görmedi bir gün
Dert üstüne derdi birikti her gün
Dünkü yaşayanlar kayboldu bu gün
Boşa güvenmesin sağlar İrfani

-----------------------------------------------------------------

Hiç yorum yok: